10-10-18

2010-10-18 @ 22:07:10
Nu är flytten snart klar! fattas bara lite små saker, kommer inte flytta än på ett tag iallafall! trodde inte att jag hade så mycket saaker som jag hade, sen har ja så svårt att slänga med ifaaallll ja behöver de :P

Sandra och jag har bestämt oss för att sluta med kolhyndrater, så går vi ca en timme varje kväll! Gå gör jag gärna men det är så tråkigt att behöva tänka på vad man äter hela tiden.
Men man kommer väl in i vanan tillslut.

Har mycket jobb framöver! så känns as bra! kan ja äntligen kanske göra någon resa, ska ioförsig till spanien me la familia i dec men en till skadar inte ;) i morgon kommer N hem så ska nog träffa han någon dag så kommer Malin på torsdag wiie :D kanske en utgång på fredag då ;)

Nu blir de till att gå och tvätta färdigt!

//Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback