Söndag igen!

2010-09-12 @ 22:37:13
Jag tycker inte att de e annat än helg, men jag klagar iof inte :P

Idag har ja varit och valt en tapet till min nya LÄGENHET ;D vart en ljusgrön med lite olika blad/blommor på.
Sen blev de hem och kolla på reprisen  av IDOL Karlstad som ja missade, men tyckte inte de va nmå vidare, tror vi e för liten stad för så stor grej. Ensam mamma söker efter de och nu mamma mia hos min syster :)

Em riktig tv dag men de e väl de söndagarna är till för :)
Veckan erbjuder några dagars jobb, så de ska bli skönt. Måste jobba så mkt ja kan nu så ja har råd att flytta :)

De ska verkligen bli skönt att Äntligen ha sitt eget!

Vill planera in en resa till Malin i Göteborg med, hoppas ja får råd med de snart:)

/janiich Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback