Rubrik

2010-09-26 @ 22:43:39
Tjo!

Vet ja e dålig på att blogga men dagarna rinner iväg och jag vill ha nååt och skriva om när
jag väl ska skriva. Helgen har varit bra, fredagen va jag på en förfest på norrstrand med carro och carro. trevligt men drog hem efter den, hade jobbat så va trött.
I lördags så åkte jag till J för att hjälpa henne och handla och förbereda inför den kommande baby showern!
De va jätte trevligt med gott tilltugg och trevliga tjejer :D

Sen drog jag till kvarnberget till brownie där sandra och camilla förfestade:)
Blev mycket förlossnings och barn prat eftersom camilla har en liten son. De va lärorikt men med min förlossningsskräck så kankse ja inte hade behövt lyssna för mycke :P
De blev harrys senare, och de e verkligen inge kul där längre, dom spelar bara gammal musik och folket är äldre, om du nu är nåt folk där över huvetaget! Ankan är mycke bättre!
Men jag fick gå ut tidigare för allt bara snurrade så C va snäll och körde hem mig. Som tur va för buss hade jag inte pallat.

I morgon blire jobb på  råtorp! och snart är det dags för flytten med! på fredag får jag nyckeln :D

De va allt för mig för idag!

over and out

/Janiich Blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback